Brev:
Hvor meget mme skal han have?
13. marts 2015
Alder:
5 mdr.
Hvor meget mme skal han have?
Hej igen Helen
Jeg skrev til dig først på ugen ang om vores søn fik for meget mad. Du skrev havd sundhedsstyrelsen anbefalede.
Han vejer 9 kg er 71,5 cm lang og 5 mdr og en uge. hvor meget vil du sige han skal have og hvordan ville du fordele det ud? Han får grød til frokost og mos til aften.
Han vågner tidlig om formiddagen max 1 time sover han og jeg tænker om det fordi han sulten?
Hilsen en mor, som vil det bedste for sin søn